lørdag, august 13, 2005

Det vellønnede venstre går amok

...godt hjulpet af IFF. Efter vi har hjulpet forherligelsen af en massemorder i Ålborg til lidt åbenbart uvelkommen medie-opmærksomhed er det slået klik for ophavsmanden, Marco Evaristti. I fredagens Berlinger vil han - i bedste "Hvis det er fakta, så benægter jeg fakta"-stil at se virkeligheden i øjnene:

Han siger for det første, at han selv arbejder på en helt ny biografi, som skal med i kataloget. Og for det andet, at han aldrig kunne finde på at omtale Che Guevaras ansvar for fængsling og henrettelse af politiske modstandere

Det er jo sådan set fint nok at han lyver for sig selv, men når han gør det for offentligheden, og oven i købet får 300.000 kroner af skatteydernes penge bør der være nogen der brokker sig. At Marco-drengen så siden går både amok i venstrereligiøs fanatisme og går i barndom gør bare sagen så meget desto mere underholdende:

"Hvordan skulle jeg kunne tillade mig at gøre det, når jeg har fået lov til at vise noget, som er helligt. Skulle jeg kunne tillade mig at pisse og skide på denne helligdom, som de giver mig. Det handler om humanisme og respekt for sine med-mennesker, og det har jeg i hvert fald."

Ja du har så, har du - på den vellønnede venstrefløj har man nemlig humanisme og respekt for sine medmennesker når man svinebinder og henretter dem med nakkeskud. Fy for fanden. Her har du en femmer til guldfisk og en blender, og så gider vi ikke høre mere på dit bræk, Marco.

Her på bloggen venter jeg forøvrigt spændt på at Svend Auken fordømmer den venstrereligiøse Che-dyrkning.

Henrik